E-İmza Başvuru Tamamlama

ADIM 1: PORTALA GİRİŞ

https://basvuru.kamusm.gov.tr/bs/login.go adresinden Şekil-1'deki Başvuru Portalı giriş ekranına ulaşılır.


Şekil 1- Başvuru Portalı Giriş Ekranı

Başvuran kişilere ait kurumsal e-posta adreslerine Kamu SM tarafından e-posta gönderilir. Gelen e-posta doğrultusunda yandaki resimde gösterilen portala erişilir ve tüm alanlar eksiksiz bir şekilde doldurulur.



ADIM 2: BAŞVURU FORMUNUN DOLDURULMASI

Şekil 2 - Başvuru Formu

Giriş Ekranındaki tüm alanlar doğru girildiğinde ve Başvuru Sahibinin daha önceden, başvuru yaptığı kurumdan sertifikası yok ise aşağıdaki başvuru formu gelecektir. (Şekil-2) Yanında (*) olan alanlar doldurulması zorunlu alanlardır.


Başvuru formundaki ilgili boş alanlara eksiksiz bir şekilde veri girişi yapılır. Tüm alanlar belirtilen biçimde doldurulduktan sonra “Form Onayla” butonuna basılır. Form onaylandıktan sonra yeni bir arayüz gelir.


ADIM 5: ISLAK İMZALI BAŞVURU ARA YÜZÜ

 


Başvuru Sahibinin Kamu Sertifikasyon Merkezi’nden alınmış geçerli bir Nitelikli Elektronik Sertifikası yoksa Islak İmzalı Başvuru butonuna ( Şekil 3 basarak Islak İmzalı Başvuru Ara yüzüne ulaşır.

  Şekil 3- Islak İmzalı Başvuru Ara Yüzü


Başvuru Formunu Aç ( Şekil 4 ) butonuna basılarak Başvuru Formu PDF haline getirilir ve bilgisayara kaydedilir.


  Şekil 4 - Başvuru Formunu Aç


Kişi bilgisayara kaydettiği başvuru formunun çıktısını alıp imzalayarak kurum yetkilisine teslim eder.

Şekil 4- Başvuru Formunun PDF Hali